אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שלישי, 3 במאי 2016

פרוייקט שולחן הנגרים של אלכסנדר פרל

אלכסנדר פרל אמנם מצהיר על עצמו שהוא חדש בתחום הנגרות אבל מהתבוננות בשולחן העבודה שזה עתה בנה ושעליו כתב, אני יכול להעיד שהוא מאוד כשרוני ושאם ימשיך כך נכונה לו קריירה מרתקת. האתר שלו מאורגן היטב, ולמרות שכרגע מופיע בו סיפור אחד (על השולחן) שווה מאוד לבקר בו, להתרשם וללמוד. אלכסנדר הוא גם צלם נהדר שמצליח להעביר את חלקו הארי של הסיפור דרך תמונות בהירות וקומפוזיציות ברורות.

הקישו על הקישור לקריאת המאמר של אלכסנדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה