אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שני, 7 בדצמבר 2015

"I Can Do That" סידרת סרטי לימוד נגרות מבית Popular Woodworking

Popular Woodworking ,המגזין בו אני כותב הפיק סדרת סרטי הדרכה לנגר המתחיל (אבל גם הנגר הוותיק יפיק מהם הנאה ותועלת) שמאוד ראויים לצפיה. צ׳אד סטנטון, נגר, בדרן, ומגיש מוכשר מציג ומדגים כייצד לבנות רהיטים וג׳גים שונים. שני הסרטים הראשונים מלמדים איך לבנות שולחן עבודה קומפקטי ונחמד שיכול להתאים מאוד לדירה הישראלית. כל הפירזול הדרוש להפעלתו ניתן לקניה בארץ. מנגנון הידוק העובדים אל השולחן מבוסס על מלחצי צינור שניתן לרכוש בישראל אך כמובן שאם הבונה מעוניין בכך הוא או היא יוכלו להתקין על השולחן מלחצי נגרות.

מצורף החלק הראשון (כשלושים דקות צפיה). להגדלת מסך הצפיה לחצו על השורה "I can do that" המופיעה בחלק העליון של משבצת הצפיה.

ואגב, מי שמעוניין בקבלת המגזין המודפס לביתו בישראל, המינוי השנתי לא יקר במיוחד ומסתכם ב$34, כולל דמי המשלוח. אני מנוי של המגזין (בכסף מלא עוד לפני שהתחלתי לכתוב בו) וכמו כן מנוי של Fine WoodWorking. ללא עוררין שני אילו הם המגזנים הטובים בתחום וכל כתבה המופיעה בהם עוברת מערך אוצרות ועריכה מוקפדים. כמובן שניתן לעשות מנוי אינטרנטי לשני המגזינים הללו אבל אין לפי דעתי תחליף לגליון המודפס. הנה הקישור להצטרפות כמנוי למגזין הנייר:
http://www.shopwoodworking.com/popular-woodworking-magazine-one-year-subscription-international


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה