אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 5 בספטמבר 2014

אבוקדו.. מי פילל

הבוקר קראתי כתבה מעניינת ומעוררת השראה על גלעיני אבוקודו והפוטנציאל שלהם להתגלף.
כל שנידרש לנו הם: סכין חדה וכלי דקירה כלשהו, וכמובן גלעין טרי של אבוקודו.
גילוף אבוקדו יכול להיות פעילות שילדים יכולים להנות ולהשכיל ממנה. קל למצוא גלעינים ופשוט מאוד לגלף אותם כשהם עדיין טריים. אחרי סיום הגילוף ותקופת היבוש נותר לנו או לילד/ילדה אותם אנו מדריכים, אובייקט פיסולי נחמד. יתכן ופעילות ראשונית זו תהיה פתיחה מבטיחה לעיסוק רב שנים בפיסול וגילוף.
נסו ושילחו לי תמונות של הישגיכם או הישגיי הילדים שבחייכם ואשמח לפרסם כאן.
הנה הלינק:
http://www.xnet.co.il/diy/articles/0,14712,L-3106671,00.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה