אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

ברכות לראש השנה וקופסת אתרוג שזה עתה סיימתי לבנות

ראשית אני מבקש לאחל לכול הקוראים שנה טובה, בריאה ומוצלחת. המון נסורת, ושלל יצירות עץ יפיפיות לכולם. אני גם רוצה להראות לכם תמונות של קופסת אתרוג שזה עתה סיימתי לבנות ושאתמול בבוקר נאספה אחר כבוד ע"י האספן שהזמין אותה לביתה החדש בברוקלין.

הקופסה בנויה ממהגוני, מישקי פינותיה מחוזקים בלשוניות עץ. תחיתה ותיקרתה עשויים לביד טיק שעליו מודבקת יריעת קש קלוע -- להזכיר את הסכך שעל הסוכה.
בהמשך אראה איך בניתי אותה במספר רשומות בבלוג שלי באמריקן וודוורקר.

שנה טובה וגמר חתימה טובה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה