אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 2 בינואר 2013

שולחן המשחק של ג'קי צ'ין.

ג'קי צ'ין היא אחת מתלמידותיי ב3rdWard ניו-יורק. האנרגיות היצרתיות שלה פשוט לא יאמנו. בהכשרתה ובעבודתה היא מהנדסת אלקטרוניקה, אך תשוקתה נתונה לנגרות ועץ. עד כה היתה לי הזכות ללמד אותה בשני קורסים. הראשון היה עיצוב בקרטון; השני היה עיצוב רהיטים פריקים, מודולריים ומתניידים. השולחן שבנתה משמש לארבעה שחקני מה-ג'ונג. הוא בנוי משני חלקים (קופסאות) המחוברים בציר פסנתר. ג'קי תכננה ובנתה עלים מרופדים הניתנים להחלפה, ארבע מגירות, ורגליים הנשלפות מהקופסאות ולאחר מיכן ניתנות לקיבוע במובלאות שנימצאות בתחתית השולחן. צפו בסרטון ותגלו איך הוא נבנה ואיך הוא "עובד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה