אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 28 בנובמבר 2012

אקורד סיום (לפחות לעת עתה) לקבוצת הרשומות על בוני כלי המיתר: אריאל שוויצר מלמד איך לבנות גיטרה

אריאל שוויצר הוא תלמידו של גדעון בונה הגיטרות מהגליל. לפני כמה שבועות כתב לי וצרף כתובת של אלבום תמונות המתעד אחד לאחד את שלבי הבניה של גיטרה שבנה.
כתבתי על כך בבלוג האמריקני שלי.
אני מבקש להפנות אתכם להמשך קריאה ולצפיה בחלק מהתמונות.
הנה הקישור:
 http://americanwoodworker.com/blogs/yoav_liberman/archive/2012/11/23/a-visit-to-a-luthier-s-shop-and-the-proces-of-making-a-guitar-part-1.aspx

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה