אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 13 באוקטובר 2012

ראיון מוקלט אם רובין לי, העומד בראש חברת Lee Valley

רובין לי הוא המנהל והיורש העתידי של אימפריית Lee Valley הקנדית. המפעל, החברה וההמצאות שמנפקות מעבדות החברה חדשות לבקרים שינו את ענף הנגרות מהקצה אל הקצה. ביחד עם חברת Lie Nielsen Toolworks והמגזין Fine Woodworking (שלשתם נוסדו בסוף שנות השבעים) החזירה החברה עטרה ליושנה, איכות לענף יצור כלי העבודה, והמצאות חדשות שישכללו והקלו על ביצוע עבודות נגרות איכות. לפני כמה שנים ביקרתי במפעל וניפגשתי עם רובין שהראה לי את אוסף כלי העבודה הישנים שליקט במשך השנים (האוסף המרשים עוזר למעצבים ולמהנדסים בחברה בתהליך בריאתו של כלי עבודה חדש).

אסא קריסטינה, עורך Fine Woodworking טס לקנדה לפגוש את רובין לי ולצלם כתבת ווידאו על המפעל. בראיון מספר רובין על החברה, תהליך ההמצאה של כלי חדש, כיצד מייצרים כלי עבודה בטכנולוגיות של המאה ה21, וגם על נגרות, השחזת כיילים ועוד. לאחר הראיון עם רובין ממשיך אסא לראיין את המעצב הראשי של החברה, סטיב ג'ונס, שמספר לו על הלפני ולפנים של תהליכי היצור והעיצוב.  ג'ונס משתף את אסא בידע על חומרים חדשים שהחברה משתמשת בהם וגם על תחרות פנימית בין מחלקות החברה שתורמת להפקת המוצר הטוב ביותר שניתן לברוא.
הראיון הרדיופוני פורסם אתמול. תוכלו להאזין לו אם תקישו על הקישור הבא:
ראיון עם רובין לי מחברת Lee Valley

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה