אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 29 ביוני 2012

רשומה אחרונה בסידרה על ארגז המצעים שבניתי

סיפרתי לכם שפרסמתי סידרה על הדרך בה בניתי ארגז מצעים מחלקי רהיטים שמיחזרתי.
את הרשימה האחרונה פרסמתי השבוע בבלוג האמריקני שלי בAmerican Woodworker, ברשימה הזו אני מסביר איך יצרתי את שלט ההקדשה ואיך בניתי "אוזניים" בהם מעוגן חבל המונע מהכסה להפתח יתר מהמידה.
לחצו כאן לקישור לרשומה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה