אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום ראשון, 3 ביוני 2012

סרטון מקסים על אמריקני שעקר לאלסקה לחיות בכוחות עצמו... Alone in the Wilderness

מישאל לברון, הקורא את הבלוג והעוסק בנגרות ובבניית כלי נגינה, שלח לי את הקישור הבא לסרטונים המתארים את מאמצייו של איש טבע אמריקני להתבודד ולהתמודד עם הטבע ביערות הכבירים של אלסקה. Dick Proenneke יצא בסוף שנות השישים לאלסקה. מצוייד בכמה כלי עבודה בסיסיים, רובה ומחבט (לא אני לא מגזים) הוא הצליח להקים לעצמו בית, לצוד, לבשל, לנגר, ולחיות בישימון הקר זמן ארוך מאוד. הוא תעד את קורותיו במצלמת 8 מ"מ (אם אינני טועה) והסרטים שהפיקו בעקבותיו מרתקים ומקסימים. בסרטונים הבאים תוכלו לראות איך הוא מנגר.

תחילה הוא בונה את ביתו.

וכאן הוא מגלף כף עץ.

הנה קישור לאתר הסרטים הרשמי שם תוכלו לקרוא יותר על האיש ופועלו. http://www.aloneinthewilderness.com/building_the_cabin.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה