אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שני, 2 באפריל 2012

כמה סירטוני ווידאו ששווה לראות ולהנות מהם

הראשון הוא מבית FineHomebuilder
הסרטון מספר על מוצר פורץ דרך המאפשר לנו למתוח עץ על מנת להביאו למידה הרצויה לנו:

 הסרט השני מראה לנו את הפרוייקט המעניין שהמגזין FineWoodworking מפרסם בגליונו החדש: פרוייקט רהיט מרתק מבית Finewoodworking

והווידאו האחרון הוא מוצר יוצא דופן מבין היוצר של חברת Lee Valley
כדי לראות את הווידאו גללו מטה בדף המוצר ולחצו על כפתור Play
http://www.leevalley.com/us/wood/page.aspx?p=69302

2 תגובות:

  1. יואב שלום!
    שמי יוסף ואני עוקב כבר זמן מה אחרי הבלוג שלך- בהנאה גדולה! רק שאלה קטנה- החומר שמותח עץ גם מעלים עיניים? כי אני לא רואה שום סיבה שהעין במרכז הלוח תעלם פתאום... אשמח לשמוע את תגובתך- יוסף ג'אן.
    yosefjann@gmail.com

    השבמחק
  2. הי יוסף, תודה על המחמאות!
    הסירטונים הללו הם מתיחות 1 באפריל שהופקו במערכת של המגזין Fine Homebuilding ו FineWoodworking
    יש לך עיניים חדות וחוש הומור נהדר. תודה ששמת לב ל"עבודה בעיניים".

    השבמחק