אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 25 בפברואר 2012

היכן קונים סט מדידי הברגה?


אביחי, חבר הקורא את הבלוג, שלח לי שאלה הבוקר: היכן קונים סט מדידי הברגה כמו זה המופיע בתמונה.
התשובה היא שניתן לקנות סטים בצורות ובגדלים שונים, ולמעשה גם השם של הסטים משתנה מחברה לחברה. רוקלר מוכרים סט המתאים לברגים גדלים וLee Valley - כמה אירוני - מוכרים את הסט שבו השתמשתי.

הסט של Lee Valley מכיל מדידים לתברגים קטני-קוטר, מטרים ואינטשיים.
באתר של Lee Valley קוראים לסט: Thread I.D. - Nut and Bolt Identifier

הנה הלינק לסט של Lee Valley.

http://www.leevalley.com/US/hardware/page.aspx?p=64800&cat=3,41306




רוקלר מוכרים סטי אינטשי וסט מטרי בנפרד. הם קוראים למוצר:
Thread Detective Screw Gauge
הנה הלינק:
http://www.rockler.com/product.cfm?page=21999

בקטלוג העשיר של חברת McMaster-Carr ניתן לראות ולקנות סטים נוספים. אינני יודע אם הם שולחים לארץ? 
השם שהם נותנים למוצר הוא: Screw Sizer
הנה שתי תמונות של סטים כאילו.
הנה הלינק:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה