אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שלישי, 3 בינואר 2012

סידרה חדשה לצפיה חינמית מבית היוצר של רויי אנדרהיל


הטלוויזיה הציבורית של צפון קרולינה מפיקה זה כמה עשורים סידרת לימוד נגרות בהנחיתו של רויי אנדרהיל. הWoodWright's Show דנה בנגרות כיילים ידניים ומכונות מופעלות כח אדם כגון מחרטת ארכובה ומקדחות יד שונות ומשונות שרויי מציג בתוכנית מדי פעם. זו סידרת תוכניות הנגרות האהובה עלי. בתוכנית השניה בעונה האחרונה הראה בין היתר רויי כיצד לחוקק נקב בעזרת נקר (מפסלת נקבים) הוא חיבר באופן ארעי לוח זכוכית לקורת העץ שבה מוקם הנקב והראה כיצד מתבצעת עבודת החיקוק - בדומה לצורה שבה אנו צופים בעיר נמלים בעלת מחיצות שקופות.
אני ממליץ בחום לצפות בפרק הנ"ל כמו גם בשאר הפרקים של תוכניתו המפוארת של רויי.
הנה הקישור:
הכנת מבנה דלתות מילואה וחיקוק נקבים בנקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה