אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 15 באוקטובר 2011

עוד סידרת סירטוני הסבר על בניית פרוייקט בעץ מבית FineWoodworking


אני מקווה שהסירטונים האילו יענינו אתכם, כי אותי הם מרתקים. אתה/את יושב בניחותה ורואה איך לוח עץ הופך לרהיט מקסים. מזכיר קצת תוכנית בישול (כבר השתמשתי באנלוגיה הזו פעם) שמהצפיה בה אנו נהנים ללא קשר אם אנו מתכוונים לחזור על המתכון במדוייק. מספיק רק שנלמד דבר אחד או שניים ושאולי נאמץ חלק מהידע שרכשנו לביצוע הפרוייקט הבא שלנו, וכבר הרווחנו בגדול.

אני מקווה שהלינק יפתח ותוכלו לצפות ללא הרשמה כמנויים. מינוי למהדורה האלקטרונית של המגזין אינו יקר אבל אני חושב שצפיה בסדרות הווידאו הלימודיות שלהם אינה מחייבת מינוי למגזין?
אנא כיתבו לי אם הלינק לא עובד.
גארט האק בונה שולחן מקסים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה