אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

הפנינג הנגרות השני בקיבוץ תובל

נגריית "פשוט" של מולי מקיבוץ תובל' וכמה חברים נוספים -- נגרים,חרטי עץ וגלפים, אירגנו הפנינג של נגרות ועץ בגליל. זה היה ההפנינג השני, וכבשנה שעברה האירוע היה מוצלח ומעניין. חברי צביקה פיבלמן שלח לי תמונות שאותן פירסמתי בבלוג שלי באמריקן וודוורקר.

אני שמח לפרסם עבודות של חברים מהארץ בבלוג האמריקני שלי. שילחו לי תמונות טובות של פרוייקטים שבניתם -- כולל תהליך הבניה --  ואשמח לתת לכם במה בבלוגים שלי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה