אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שני, 17 באוקטובר 2011

אסטרטגיות לחיבור חלקים שהתנתקו כחלק מתהליך השיפוץ של רהיטים ישנים

מועדים לשמחה,

לפני כמה שבועות כתבתי על שיפוץ השידה של שרון עמרם. בשבוע שעבר פירסמתי את הגירסה האנגלית בבלוג שלי באמריקן וודוורקר. לגרסה האנגלית הוספתי כמה אייורים המתארים את השיטות השונות לחיבור חלקים שפעם היו מחוברים והיום התנתקו. במקרים בהם לא ניתן או לא רצוי לפרק את הרהיט המשופץ לגורמים (על מנת להדביקם מחדש בצורה אופטימלית) חייבים לנקוט בדרך ביניים. להחדיר דבק למרווחים שנפערו בין החלקים וללחוץ את החלקים מחדש עד למיצוק הדבק. הוספת ברגים לחיבור הרעוע תשפר את עמידותו לאורח ימים.
לצפיה בשאר האייורים ובגירסה האנגלית הקליקו כאן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה