אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום חמישי, 15 בספטמבר 2011

השחזה של סכין סימון marking knife

סכין הסימון הוא כלי חשוב מאוד להתוויה ותחימה של פעולות חיקוק ופיחות.
לעיתים אני משתמש בסכין חיתוך כזו שמשתמשים בה בעלי מיקצוע לחיתוך לינולאום ופלסטיק (Utility Knife) לפעמים אני משתמש בסכין X-acto קטנה (אני משתמש בה בעיקר לסימון זנביונים כאשר מרווח התמרון שלי קטן ונדרשת סכין צרה וארוכה). אבל הסכין האהובה עלי ביותר היא זו של Veritas, בעלת שני משחזים הניפגשים בתצורת חרתום מצידו האחד של הסכין. Dave Jeske מייצר סכיני סימון מעולות. הסכין שלו גם דקה וגם קשיחה. בסירטון הזה הוא מדגים איך להשחיז אותה. שווה צפיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה