אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 23 בספטמבר 2011

ביקור ביריד טכנולוגיה עילית (ותחתית) בניו יורק

בסוף השבוע שעבר ביקרתי ביריד מעניין ומוזר מה, שמתרחש פעם בשנה ברובע קווינס בניו יורק. Maker Fair הוא קיבוץ של ממציאים חברות פיתוח ותוכנה, כמו גם ייצרנים זעירים של מוצרים שונים שחלקם איזוטריים. רבים מהמוצרים והמיכשור שהוצגו עוזרים ביצור אבות טיפוס וחפצים קטנים. ראיתי מבחר אדיר של מדפסות תלת מימדיות, כרסמות ומחרטות מפוקדות מחשב ומוצרי רובוטיקה שונים.  אך גם ראיתי רהיטים. רהיטים שתוכננו ע"י תוכנות מחשב ויוצרו ע"י רובוט CNC או בחיתוך לייזר. מיעוט מהמציגים מייצרים חפצים בשיטות ידניות ונהדרות: בחור צעיר שמייצר תותבות הוליוודיות (ופנקיסטיות) מסיליקון עבור אנשים שכל אבריהם בידייהם, כובעני עור, רצעני חגורות ובונה קליידוסקופ היו חלק מהאמנים הפרימיטביים שפרסו את מרכולתם וזכו לכבוד הראוי להם. אחד מאותם אמנים עמל ללא לאות בחיבור כרטיסי תחבורה ציבורת לכדי מחלצות מוזרות. צילמתי אותו מציג את היצירה בגאון:
 כתבתי בהרחבה והצגתי תמונות נוספות של המצגים והמוצרים שקשורים בעץ ובריהוט בבלוג שלי באמריקן וודוורקר. היתי שמח לתרגם ולפרוס את אותו מידע כאן אבל זה המון עבודה. אז למרות שזו קצת טירחה לקרוא באנגלית אני בטוח ומקווה שתוכלו לעמוד במעמסה.
הנה הקישור:
ביקור בייריד Maker Fair פרק א'
ביקור בייריד פרק ב'
ולמי שאין זמן הנה סירטון שמציג את היריד:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה