אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום חמישי, 8 בספטמבר 2011

למי שרוצה להתענג על סירטון קצר ומעניין על עיצוב בעץ

דניאלה אוהד היא הסטוריונית של עיצוב (וגם חברה) המתגוררת בניו יורק. הוולוגים (ווידאו-בלוג) שלה תופסים תאוצה ויהפכו כך אני מקווה לסידרת טלוויזיה. דניאלה מצליחה ל"החזיק אותם קצר" ז"א שכל וולוג אינו אורך יותר מאשר חמש דקות. זה יתרון גדול, במיוחד בתרבות צריכת המידע העכשיוית המכתיבה פרקי זמן קצובים וקצרים בהם אנו יכולים להתפנות ולהחשף למידע חדש.
הוולוג שאני ממליץ לכם לצפות בו הוא על ג'ורג' נקשימה: חדשנותו, רהיטיו והיוצרים החדשים שמפרשים אותו ומצטטים אותו.
אלו חמש דקות נהדרות בהן תיראו ותלמדו על עץ ועיצוב מפי מומחית היודעת איך להעביר את הידע באפקטיביות ובאלגנטיות רבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה