אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

בעוונותיי אני בניו יורק, אז המצאתי מתקן לאגירת מי גשם בארגז קרטון. למקרה שתפסק אספקת המים לעיר

המתקן יכול לעזור לכל מי שצריך לאגור מים לעת צרה.
מה צריך לשם בנייתו? שקית פלסטיק ריקה וארגז קרטון.
להמשך הסיפור ולתמונות נוספות הקליקו על הלינק שיוביל אותכם לאתר Instructables בו פירסמתי את הרעיון במלואו.
http://www.instructables.com/id/A-water-tank-for-emergencies-made-form-a-cardboard

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה