אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 16 בפברואר 2011

קן לגבינה עוגה וכו'.

עץ תופח ומתכווץ לרוחב (בניצב לכיוון הסיבים), לאורך הסיבים הוא שומר על מימדיו כמעט באדיקות. התופעה הזו יכולה לפרק רהיטים, לסדוק משטחים ואף לבקע סלעים (יתדות עץ שהוספגו במים). ולכן אנו צריכים להתייחס אליה בחשיבות, ולתכנן את פרוייקטי העץ המלא שלנו בקפידה.
את הפוסטים האחרונים שלי הקדשתי למעמד בן שלש רגלי פסנתר ישנות שקיבלתי מחברה בארה"ב ושהבטחתי לה לבנות לה מהן משהו. כשהגעתי לפרצ'ס מצאתי מכסה זכוכית שהתבקע עקב תפיחה של דיסקית עץ אותה חבק. החורט חרט את בסיס העץ בחורף והתאימו למכסה. הגיע הקיץ הלח והעץ החל "משמין" לבסוף שיבר את הזכוכית. לקחתי את בסיס העץ וחרטתתי אותו מחדש -- ובקוטר קטן יותר, המבטיח שגם לכשיתפח -- לא יסכן את המכסה.. אה כן, היו לי כמה מיכסים שהשאיר האמן הקודם -- זה שחרט את הבסיס המקורי. לקריאה ולצפיה בתמונות נוספות בקרו בבלוג שלי באמריקן וודוורקר:
הפוסט הראשון על המעמד בן שלש הרגליים
הפוסט השני על המעמד בן שלש הרגליים
הפוסט השלישי על המעמד בן שלש הרגליים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה