אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 25 בדצמבר 2010

שיפוץ של כיסא Windsor חלק שני

בחלק השני של הרשומה על הכיסא אני מסביר כיצד תכננתי הוספת פרט ושינוי צורה של קשת גב הכיסא. הגב המקורי היה פשוט וגס מדי ולכן החלטתי לעדן אותו. פתחתי את אחד הספרים שלי על כסאות ווינדסור ודליתי ממנו פרט סילסול. הכנתי תדמית, נסרתי וגילפתי עד שנוספו הסלסולים.




2 תגובות:

  1. יפה מאוד, החלק הקשה במדריך הזה. דורש הרבה מיומנות בעיבוד וגילוף עץ. בטוח שבסוף יצא כיסא עץ מצוין ויפה.

    השבמחק
  2. כסא מקסים. אני זוכרת שכשהייתי ילדה היה אחד כזה אצל סבא וסבתא במרפסת ותמיד אהבתי לשבת עליו ולהעמיד פנים שזה הבית שלי ושאני משקיפה על כולם מרחוק כל הכבוד על ההשקעה. :)

    השבמחק