אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

שיפוץ של כיסא Windsor

לפני כמה שנים מצאתי באיזור האשפה של אחד הבניינים בהרווארד כיסה ווינדזור שבור. זה היה יום שלג והכיסא כסו כוסה בפתיתים הלבנים. חלק מהחישורים ומשענת היד היו שבורים או רעועים.
הכיסא הוא כיסא די טיפוסי לחלק גדול מהספריות בקמפוס. ניבנה במסצ'וסטס מליבנה, Birch. הדבר הראשון שעשיתי הוא להסיר ממנו את שכבות הלכה הישנות והמתקלפות. על תהליך הסרת הלכה אני כותב בבלוג האמריקני ואשתדל לספר עליו גם כאן בעברית בהמשך. בינתיים הנה הקישור לבלוג בAmerican Woodworker.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה