אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שני, 29 בנובמבר 2010

כתבו עליו בעיתון......

בספטמבר ריאיינה אותי Joanna Takes מ Woodworker's Journal ושאלה אותי הרבה שאלות: איך אני בונה את עבודותיי, מה הם מקורות ההשראה שלי וכו'. היא בקשה שאשלח להם תמונות למאמר שיתפרסם באוקטובר- נובמבר.
המאמר נחמד ומחמיא ונפרס על שני עמודים במגזין. כיוון שאני מנוי אינטרנט לאימיילים המגעים מהמגזין הזה קיבלתי גם לינק לגירסה מכווננת של המגזין שבמקרה המאמר עליי מופיע בו. ולכן בשמחה רבה אני מצרף את הקישור כאן ומזמין אתכם לקרוא את המגזין וגם את המאמר שכתבה ג'ואנה עלי.
הגרסה המכווננת של המגזין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה