אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

אחרי הרבה מאמץ המאמר יצא לאור.. על אחד מאמני הרהיטים הכי טובים שקיימים שהוא גם מורה וחבר

ג'ון אוורדל, John Everdell, הוא דמות תמירה: מעצב, נגר, פילוסוף של עץ. היתי שוליה ותלמיד של גו'ן, והיום אני יכול להגיד בענווה שאני גם חבר. אני וחברי מייק קנפילד ראיינו אותו למאמר שהופיע השבוע בWoodwork Magazine שאלנו אותו המון שאלות על עיצוב בעץ והוא נתן לנו סקירה די מדהימה על התאוריות והמעש שמנחה אותו.

המגזין נימכר  כרגע רק בארה"ב אבל אני מקווה שגרסה מכווננת של המאמר תהיה זמינה בקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה