אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 13 בנובמבר 2010

ברשומה השניה הדנה בגילוף הראש אני מרחיב ומספר על הטכניקות לגילוף

אני מעדיף להשתמש במפסלת מס' 7 , מס' 5, ומפסלות FishTail  מס' 5 או 3.
לעיתים אני משתמש בסכין גילוף באיזורים בעייתיים או במקומות בהם אני צריך ליצר ערוץ חד בין שני מישורים נפגשים: איזור העיניים והעפעפיים למשל, או מפגש בין שתי השפתיים כשהפה סגור.


תמונות נוספות בבלוג שלי באמריקן וודוורקר.
הרשומה השניה באמריקן וודוורקר על גילוף הראש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה