אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 3 ביולי 2010

עבודות עיצוב רהיטים ועוד מהכנס של ה Furniture Society

הבטחתי לשלוח תמונות מהכנס ואני מקיים. הנה עבודה של סטודנט מMIT הלומד בבית הספר לאדריכלות שבנה שולחן מתגבה ומתנמך.
וכן עבודה על טהרת העץ של סטודנט מאוניברסיטת וורג'יניה:
בריאן צ'ן, חבר מMIT שהשתתף בכנס והציג כלי מיתר סיניים שבנה, הוא גם בנו של יונג צ'ן http://chosetec.darkclan.net/yeungchan מחברו של אחד מספרי הנגרות הטובים ביותר בעשור האחרון Classic Joints with Power Tools. הבן פוסע בגאון אחר צעדי אביו והגיע להישגים כאמן בפני עצמו. צ'ן הצעיר הוא בונה חרבות, כלי נגינה, ומקפל אוריגמי מוכשר שזוכה להערכה רבה בארה"ב. הנה החרב שבנה לא מזמן.
וזה אחד מכלי הנגינה שהראה בכנס:

עבודות נוספות תוכלו לראות באלבום פיקסה שפתחתי בכתובת הבאה:
http://picasaweb.google.com/yoav.liberman/FurnitureSociety2010MIT#

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה