אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 18 ביוני 2010

רשמים מהכנס של הFurniture Society ב MIT

אתמול היה היום הראשון של הכנס השנתי של החברה לרהיטים או בשמה היותר מובן: The Furniture Society
האירגון הזה מאגד את אמנים, אקדמיים וסטודנטים העוסקים בעיצוב רהיטים אמנותי אך גם תעשייתי. החברים באים מכל ארה"ב וגם ממדינות אחרות, לשלשה ימי תערוכות והרצאות בכל תחום אפשרי הקשור בעץ וברהיטים. היתי בהרצאות על עיצוב ודפוסי יצירה. הרצאה על רהיטים חתוכים במכונות לייזר והרצה על כייצד להשתמש באינטרנט לצורך קידום מכירות. נפגשתי עם אמנים ופרופסורים לעיצוב רהיטים ונגרות ובימים הקרובים אשתדל לעדכן אותכם באירועי הכנס.
בערב היו פתיחות רשמיות של מספר תערוכות בנושא רהיטים. חלק מהתערוכות היו בקמפוס של MIT אחרות היו בגלריות בבוסון.
בגלריה נגה פגשתי את ג'נה גולדברג, אמנית עץ שמלמדת בRISD ובונה/מגלפת רהיטים ברוד איילדנד.
ג'נה לא דוברת עברית אבל שמחה לפגוש מישהו מישראל. יש לה משפחה גדולה בארץ והיא למדה שנתיים בתיכון בכפר המכביה. סיפרתי לה על הרעיון שלי להקים מחלקה לעץ בארץ והיא אמרה שהיא תשמח להגיע לתת קורס או סדנה.
העבודות של ג'נה מקסימות: בעלות נוכחות, צבעונייות ועשירות במרקם וסיפר (Narrative)
זה כבוד גדול לקבל תערוכת סולו ועוד באחת מהגלריות לאמנות הטובות בעיר.
הנה האתר שלה:
Jenna Goldberg Studio

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה