אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שלישי, 6 באפריל 2010

Gord Peteran פסל, נגר, מעצב

בתמונה: שולחן מנצרים בהשפעה סינית. מקור הצילום, http://www.gordpeteran.com/sculpture.html
גורד פיטרן הוא אחד הפסלים-נגרים הפוריים והכשרוניים שאני מכיר. בראש ובראשונה הוא איש מקצוע מעולה השולט בכל רזי הידע והיצור של תחום הפיסול בעץ במתכת ועוד. יכולותו הטכנית המדהימה היא שמקנה לו חופש יצירה אדיר, שמאפשר לו לבצע כמעט כל רעיון שעולה במוחו. שילובי החומרים בעבודותיו מאתגרים ורגישים. קומפוזיציות מורכבות, התרסה כנגד מוסכמות עיצוב, ובחינה ביקרותית אבל מחמיאה של תקדימים הסטוריים, שאותם הוא יוצק לתבניות חדשות פרי דמיונו, הם תאווה לעיניים. 
לצפיה בעבודותיו: http://www.gordpeteran.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה