אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 30 באפריל 2010

שחזור, שינוי והצלה: שיפוץ ובניה מחדש של ארגז עץ ישן. פרק ד' - צביעה והתקנת צירים.

לאחר שגמרתי לבנות את הארגז שייפתי אותו וניקיתי אותו. בחרתי ליישם צבע אקרילי כחול מסידרת ה"Milk Paint" של חברת ג'נרל פינישס. זהו צבע סינטטי המתיבש מהר והמאפשר שיוף במתקונת הדומה לתכונות הMilk Paint המקורי. 
את ידיות יצקת הברזל המקוריות שייפתי והסרתי מהם כל שיירי חלודה ואז ריססתי עליהם צבע המרייט שחור.
השתמשתי במפסלות ובעזרתם התקנתי והתאמתי לצירי הפליז החדשים מקום בדופן הארגז.
כדי להבריג את ברגי הצירים החדשים לתשתית הדופן, היתי צריך לסתום את החורים הישנים שהיו שחוקים וגדולים מדי ולא היו מסוגלים לעגן בתוכם בורג. אחת השיטות לחזק תשתית רעועה של חור בורג, היא למלא את החור בחף עץ או ביתדות עץ מגובות בדבק. לחורים קטנים ניתן לדחוק קיסם ולהדביק אותו בדבק מהיר (CA), אך בחורים גדולים יותר נועצים חף (דיבל עץ) ומדביקים אותו באפוקסי. בשיחזור ברמה מוזאלית אין משתמשים באפוקסי כמובן.... לאחר שהאפוקסי התמצק קיצרתי את ראשי החפים במפסלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה