אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 31 במרץ 2010

ספרי עץ ונגרות בעברית בהוצאת מא"ה (משרד התעשיה)

פעם תרגמו והפיקו בארץ ספרי נגרות ועיצוב בעץ. היום משכפלים את הספרים הללו כשמדי פעם עורכים בהם שינויים קלים.
בקישור הזה תמצאו את הספרים שעדיין מודפסים ושניתן לקנות אותם באתר של הוצאת מא"ה.
http://www.moital.gov.il/cmsTamat/mea_search.aspx?NRNODEGUID={2C0BA04C-B47C-4466-94DA-4A0319D7AB14}&category=2

תגובה 1:

  1. שלום רב. מחפש חברה אמינה וטובה לבניית דק איפאה. אני מאיזור המרכז. שמעתי על החברה, דקמן עבודות עץ. זה הקישור שלהם: http://www.deckman.co.il/%D7%93%D7%A7%D7%99%D7%9D/ אשמח לחוות דעת.

    השבמחק